Pagina's

16 juli 2011

Different / Webcam pictures



Dit leek ons leuk om te laten zien aan jullie. Wij hebben vorige zomer voor de webcam allerlei foto's gemaakt, en ze zijn best wel leuk geworden. En die gaan we jullie nu showen, hopelijk vinden jullie het leuk :D Ook is dit best wel grappig dat we dit plaatsen, want we hebben geen make-up op. Hihhii

Ik kijk naar jou !


























-

























Haar(L) - Danielle MoetJeHetWeten??
 


































Kissess.. Tessa & Britt

13 opmerkingen:

  1. Ik vind ze nog steeds leuk!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Ik vind de eerste wel grappig ;d.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en grappige foto's :)

    PS. Doe je al mee aan mijn winactie's? http://girlsmakefashion.blogspot.com/p/zomer-winmaand.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke foto's! Die eerste & die laatste vind ik vooral erg leuk :D! Zullen we elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's hoor ;) Vooral die eerste is grappig

    Zullen we elkaar volgen :)?
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi, ik vind het hele leuke foto's!
    En die laatste is echt lief <3

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke foto's!
    Elkaar volgen? Liefs, Kiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga trouwens terug beginnen met mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief!