Pagina's

13 juli 2011

Shoplog / Kruidvat 12-07-2011


Omdat gister de Hema bij ons in het dorp opende ging ik maar even naar de Hema. Uiteindelijk ben ik beland bij het kruidvat :D  Ik liep rond en keek uiteraard een beetje bij de make-up en toen vond ik neus maskers. Geweldig! Ik had namelijk allerlei pukkeltjes om mijn neus :) En het werkt echt goed.


De neus maskers waren in de aanbieding dus ze waren ongeveer 1,25 euro. Ik heb er al 1 opgehad, die avond. Nu zijn al mijn pukkeltjes weg, daar ben ik echt super blij mee!

Toen ging ik verder kijken en toen kwam ik bij de make-up reinigingsdoekjes, ik had die gewoon gekocht omdat ik dacht die komen wel goed van pas, en inderdaad ze zijn heel handig een aanrader! 


Deze waren helaas niet in de aanbieding maar die kosten maar 2,15 euro. Wat ik net al zij het is echt heel erg fijn, maar volgens mij kan ik er niet goed tegen.

Wat vonden jullie hiervan? Kisses.. Tessaa

12 opmerkingen:

  1. Nice (handy) stuff :)
    sure we'll follow each other,
    followed you , follow back?
    Love xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke shoplog! Ik gebruik nu ook die doekjes, maar normaal andere. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat die maskertjes goed werken! Leuke shoplog!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die reinigingsdoekjes zijn idd erg fijn!
    ja tuurlijk! ik volg je...
    volg je mij ook?
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Ipekgul
    Nou ik denk dat ik er niet zo goed tegen kan, maar ze zijn wel fijn!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil die producten nog keer proberen!:)
    VOlgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tips, die neusstrips lijken me handig:)
    Ik hou van de Hema ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Handige tips! Dat moet ik ook eens gaan gebruiken!

    Leuke blog :) Zullen we elkaar volgen?
    http://www.annaeva.blogspot.com
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk!

    Dankje voor je reactie!
    het volgen is goed, ik volg je nu :)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke shoplog! (:

    volgen?
    http://star-in-the-sky.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit heb ik zelf geschreven en wat vinden jullie hiervan, bedankt voor jullie leuke reacties!

    Liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief!